Hyppää sisältöön

Sodankylän apteekissa on jo joitakin vuosia kerätty asiakaspalautetta hymynaamoistaan tunnetulla HappyOrNot-palauteterminaalilla.Viimeksi kuluneena vuonna apteekin asiakkaat painelivat niin paljon hymynaamoja, että apteekki valittiin HappyOrNotin omassa analyysissa Suomen onnellisimmaksi myymäläksi. 

Kuluvana vuonna peräti 99,2 prosenttia apteekin asiakaspalautteesta on ollut positiivista. Vuonna 2021 vastaava osuus oli 98,5 prosenttia. 

– Olemme niin ylpeitä siitä, että meidät kruunattiin Suomen onnellisimmaksi myymäläksi. Toimimme Sodankylässä, joka on pieni yhteisö. Tämä tarkoittaa, että tunnemme asiakkaamme hyvin ja voimme tarjota heille henkilökohtaista palvelua, sanoo Sodankylän apteekin apteekkari Marjo Rajamäki

Rajamäen mukaan apteekissa on pandemian aikana panostettu turvallisuuden maksimointiin. 

– Toinen tärkeä tekijä poikkeuksellisen asiakastyytyväisyystasomme ylläpitämisessä on omistautunut, osaava ja motivoitunut henkilökuntamme. Jos näen esimiehenä, että tiettynä päivänä olemme saaneet paljon punaisia painalluksia, pyrimme yhdessä paikalla olleen tiimin kanssa selvittämään, onko olemassa jokin sellainen ongelma, jota voisimme käsitellä paremmin tulevaisuudessa. Meillä on mukavia ihmisiä työpaikallamme – henkilökunnalla on hauskaa keskenään, ja se näkyy asiakaspalvelussamme, Rajamäki kertoo.

 

Mitä mieltä olit artikkelista?

Agreed 0 times
Said to be thoughtful 0 times
Has raised questions 0 times
Disagreed 0 times